Parcourir le répertoire des e-prints des universités de la Communauté française de Belgique

Browse the "Communauté Française de Belgique" e-prints repository

Trier les résultats par ordre alphabétique : Auteur(CR) / Auteur(DR) / Titre(CR) / Titre(DR) / Date(CR) / Date(DR)
(CR=croissant ou DR=décroissant)
Sort results by alphabetic order : Author(ASC) / Author(DSC) / Title(ASC) / Title(DSC) / Date(ASC) / Date(DSC)
(ASC=ascending or DSC=descending)


Affichage de 1-20 sur 292 résultats

  1. Internal Capital Markets inside Financial Firms : Rent-Seeking Behavior Versus Cost of Capital
    Par/By : Mohamed Idriss Ghodbane, 2000
  2. The Financial Impact of CRM Programmes
    Par/By : Adam Lindgreen, Gurvinder Shergill, 2001
  3. Positioning of Firms and Products in International Markets. Cases from the Danish and New Zealand Food and Beverage Sector
    Par/By : Adam Lindgreen, Michaël Beverland, 2001
  4. Gérer la taille des représentations conceptuelles des données
    Par/By : David Massart, 2001
  5. The Darker Side of Internet Shopping
    Par/By : Adam Lindgreen, Michaël Beverland, 2001
  6. La complexité des schémas conceptuels à base d'objets
    Par/By : David Massart, 2001
  7. Leveraging the First Mover Advantage : Proprietary Technologies Versus Cost Leadership
    Par/By : Regis Coeurderoy, Rodolphe Durand, 2001
  8. Organizational Citizenship and Corporate Citizenship : Two Constructs, One Research Theme ?
    Par/By : Valérie Swaen, Isabelle Maignan, 2001
  9. L'argument citoyen dans la communication interne des entreprises
    Par/By : John Cultiaux, Valérie Swaen, 2001
  10. Centralization Versus Decentralization in Credit Lending
    Par/By : Mohamed Idriss Ghodbane, 2001
  11. Structure financière et performance économique des PME. Etude empirique sur les entreprises belges
    Par/By : Tarek Miloud, 2001
  12. Inducing Word-of-mouth by Eliciting Surprise - a Pilot Investigation
    Par/By : Christian Derbaix, Joëlle Vanhamme, 2001
  13. The Asian Wine Market : a Case Study
    Par/By : Adam Lindgreen, Michaël Beverland, 2001
  14. La qualité comme déterminant de la satisfaction des clients en business-to-business. Une application dans le domaine de la téléphonie
    Par/By : Ruben Chumpitaz, Valérie Swaen, 2002
  15. Public versus Private Education when Differential Fertility Matters
    Par/By : David De La Croix, Matthias Doepke, 2002
  16. The Semantics of Reifying N-ary Relationships as Classes
    Par/By : Mohamed Dahchour, Alain Pirotte, 2002
  17. Cross-Border Shopping in a Federalist Economy
    Par/By : Vander Lucas, 2002
  18. Organizational Structures for Multi-Agent Architectures
    Par/By : Manuel Kolp, 2002
  19. Do the Higher Educated Unemployed Crowd out the Lower Educated Ones in a Competition for Jobs ?
    Par/By : Bart Cockx, Muriel Dejemeppe, 2002
  20. Legal Environments and Location Choices by High-Tech Start-ups
    Par/By : Régis Coeurderoy, Gordon Murray, 2002

Contacter/Contact: l'administrateur du site / the site administrator